torsdag 17 september 2009

Inkommande sms: Helena

IB läser bara 6 ämnen första året, för alla läser samma. Sen i 2:an väljer man mer vilken inriktning man vill ha.

Aha okej, men du ska ändå komma hit och kolla ;-) <3

Självklart, har absolut inte bestämt mig!

Haha:-) <3

Du e skum

(Tycker Erik)

Ge mig Eriks nummer så ska jag skicka ett roligt sms till honom ;-)

0737******, var snäll ;-) <3

SMS SERVICE:
kundinfo@biblioteket.se
Vi ber dig returnera boken
"Sex med djur". Samtidigt vill
vi meddela att boken "Att leva
med liten kuk" har kommit in.

Fatta vad jävlig jag hade kunnat vara nu och lämnat ut mobilnummret, hoppas han skiter på sig när han får sms:et.
Ingen jiddrar med Fanny jao!

2 kommentarer:

Johnnie sa...

OMG! MITT CITAT FAN!! :O hur vågaru Fannylita ;) Ja ska kutta dig imorn xD INGEN jiddrar me Johnnie ;) Mohahaha

Phanny sa...

Att du orkar... ;)