tisdag 29 september 2009

Utsuddad

Vet du bruden? Jag vill säga upp kontakten med dig. Jag är så jävla besviken på hur du har behandlat mig under alla dessa år och svaren jag får varje gång jag frågar om varför du gör som du gör.
Mitt liv har blivit ett helvete på grund av dig och jag känner bara att jag skulle må så mycket bättre om jag slapp lägga min energi på ditt patetiska lilla liv. Du tror att du är någon. Du är ingen. Du tror att du är bättre än alla andra. Du är värdelös. Du tror att jag är ditt största fan. Dra åt helvete.

Du vet vem du är och för alla er som inte vet så tänker jag inte länka hennes blogg.

2 kommentarer:

jennie sa...

vemfan var det som försökte lösa allting och be om ursäkt? vaa, vem var det? din jävla jävel

Julle (och resten av mänskligheten) sa...

Vafan är det med folk egentligen? Du verkar leva i en liten bubbla där din vision om "perfekt" är någon som väger under 40kilo. Det är äckligt, skruvat! Men lev ditt liv du och tro att folk bryr sig om hur du ser ut i håret, och att ingen är något någonstans, det enda som räknas är att du är underbar, eller hur? Sen om tretti år då du vaknar en dag i husvagnen med dina fem barn kommer du nog undra varför du inte hade en annan syn på livet. Sorgligt gumman... Frågan är bara, vågar du tillåta denna? antagligen inte...