söndag 27 september 2009

Tant

Ska fira mamma i dag. Hon fyller ju i och för sig inte 40 förrän på torsdag men det är roligare att göra det nu, det betyder ju liksom att hon blir gammal lite tidigare än hon ska. Köpte presenter (för en förmögenhet so she better like them) och kort igår men har inte bestämt mig om jag ska ge dem i dag eller på torsdag. Måste nämligen ha ett foto på mig själv och jag tror inte vi kan...

Ja, jo, det som står ovan skrev jag för en sisådär 5 timmar sedan men så skulle vi åka och pappa tryckte ner allt istället för att publicera. Det löste sig i alla fall, kortet mamma fick blev grymt. På framsidan står det "Hurra, det blev en dotter" och när man öppnar ser man en stor bild på mig. Under bilden har jag skrivit "GRATIS TANT (snart går du in pension)" med vänster hand och diverse bakvända bokstäver. I lade jag en 20 lapp.
Jag är så rolig.
Det var i alla fall jättekul att träffa alla och det var väl det som var huvudsaken (även om kortet var jävligt bra).

Inga kommentarer: