onsdag 30 september 2009

Så. Jävla. Pantade.


Hahahahahaha fy fan vad fail! Tydligen måste jag PÅPEKA att mitt och Jennies lilla "bloggbråk" är på skoj och inte har någon som helst förankring i verkligheten! Så här var det; på bussen hem från Nacka Forum i fredags satt vi som vanligt och pratade om det här med bloggbråk och hur mycket läsare det egentligen drar. Plötsligt fick vi snilleblixten att vi skulle dra igång ett eget för att förhoppningsvis locka lite läsare (och det är väl inget fel med det?) och som ni kanske har sett (ähum, förlåt, det var ju det ni inte har gjort) är det Desirée Nilsson och Paulina Danielsson vi gör oss roliga över. Vi har kopierat deras sätt att hänga ut varandra med så tydliga saker att ni borde förstått graden av allvarlighet. Vilket jävla spånhuvud länkar till den andras sida i samma mening som hon skriver att hon "absolut inte kommer länka"?


Ännu ett bevis på att 90-talister inte förstår ironi. Läs tidigare inlägg av oss två så får du se att vi är världens snällaste människor.

9 kommentarer:

Cicci sa...

Hahaha fyfan vad roligt! Till och med JAG förstod ju att ni drev..

Fridan sa...

JAG FÖRSTOD!!!

Phanny sa...

Cicci och Frida är bäst :)

Karolina sa...

Karolina var seg i kolan, men förstår fortfarande ironi och använder det i 50% av allt hon säger.

Tönten sa...

fyfan vad DUM I HUVUDET jag är! xD kan ju inget om bloggar (duh) :D

jenniie sa...

haha vi är bäst fanny;D

Phanny sa...

Karolina: Men jag tycker om dig ändå :)
Tönten: Julian? :P
Jennie: Ohja!

Anonym sa...

Muminmamman blev bestört. Hoppas alla vet att jag är den första att skalla den som är dum mot Fanny.

Phanny sa...

Just det! (Och tro inte att hon skojar. Det gör hon inte)