onsdag 23 september 2009

Onsdag morgon

Det blev som ni ser inget inlägg igår, datan dog i skolan och efter träningen gjorde jag Facebook osäkert. Men, nu ska ni få veta en grej som slår världsrekord i coolhet. Beredda? Okej, igår när jag skulle gå ner till tunnelbanan (haha tunnel-banan) från skolan (helvete nu kommer det massa folk, måste ta bort väskan från sätet, fast nej! Jag slapp, Marcus var siste man på och han valde sätet på andra sidan) så såg jag bloggvärldens uppfinnare, Barbie och narcissist number one! The one and only Desirée Nilsson! Hon satt och fixade naglarna mitt emot Gunnarssons och putade ut med sina obefintliga bröst lite mer än vanligt när hon såg att jag tittade in. Jag skäms över att säga det men jag blev helt till mig, äntligen fick jag se denna patetiska varelse live. Sprang upp för trappan för att berätta för de andra vad som kunde skådas men tyvärr blev de inte lika hysteriska som jag. Jesper frågade vad hon hette och skrek därefter Desirée så att det hördes över hela Södermalm. Vet inte om hon märkte något.
I alla fall, fatta vad cool jag är nu!

Eller inte...

Inga kommentarer: