tisdag 15 september 2009

Jesus i himmelen

Jag måste verkligen börja skriva tio inlägg om dagen. Såg nyss att Mich fått ett ryck och skrivit som en galning det senaste dygnet och här sitter jag med mina två små sketna texter om dagen.

Alltså, från början.
Om matchen: Well, jag säger so Jennie- Hell yeah vad vi fick stryk! (Tyckte att det var en väldans passande formulering). Men vad fan, alla var nöjda efteråt så jag tror att det bådar gott.

Om dagen: Det startade med...hmm...jo! Leadership med världens bästa Mr. Maier. Sedan var det historia med läskiga Ms. O´Connell som kanske inte är så läskig trots allt (lite Lena Sjögren feeling över henne). Efter det en lååång håltimme. Soppan slutade med ännu en onödig spanskalektion med numera-jobbigt-roliga-och-sköna-José och engelska med Mr. Hill från Skottland.

Nu? Nu går vi ner till mormor och fikar men innan det måste jag ju fortsätta länka bloggar. Hittade den här för ett tag sedan och jag känner att den verkligen har potential att bli någonting. Kolla in!

2 kommentarer:

Fridan sa...

HAAAHAAA!!!! (sista länken)

Phanny sa...

Hihi jag tyckte också att det var lite fyndigt :) Kul att dett gick hem <3