torsdag 10 september 2009

See you later

Calculator! Jag har äntligen fått arslet ur vagnen och köpt en miniräknare. Hurra för mig. Anledningen till att det inte blev en mer avancerad är att mamma var med när jag köpte den. Hade hon inte varit det hade det blivit en rosa från Texas Instruments. Synd för mig bara att de inte finns i Sverige... I och för sig behöver jag ingen mer hightech än så här. Den klara Matte A och B utan problem.
Men vet ni, jag har blivit astaggad på att läsa Matte C! Jag förstår inte vad som flugit i mig. Kanske förstod jag att den kursen är väääldigt bra att ha när man läser vidare och så kan det vara så att jag insett att jag kan matte. Om jag vill, jag är, tro det eller ej, faktiskt inte dum i huvudet. Jag tror att bara jag lägger ner lite tid på det hela så borde inte Matte C vara SÅ svårt.
Förresten blev jag mordhotad i dag. Av Mr. Armstrong. Vi gick igenom min diagnos och han sa att han skulle söka upp mig och strypa mig långsamt om jag inte får ett MVG i Matte A. Ha! Jag får dö en mer plågsam död än Andrea, henne skulle ha bara skjuta. Nananananana!

6 kommentarer:

Rjut sa...

Förövrigt är matte C inga problem om man väl klarat matte B!

Phanny sa...

Vad bra :D (Om ni andra undrar så är Rjut "Busschaufförens" alterego, tror jag i alla fall) :)

Marika sa...

Heja, heja! Jag själv hade ett svagt ögonblick i skolan då jag kände att jag kunde klara av vad som helst, så nu blir det matte D som gäller för min del. (För tänk om jag vill plugga vidare på KTH eller Handels? :P)

Phanny sa...

Fan vad bra :D Ta tillvara på det du faktiskt har en chans att lyckas inom. Idrott&Hälsa ingår inte där ;) Haha nej nu var jag elak men det är asbra att du väljer till det :)

Marika sa...

Jo, för om jag lyckas med matten kan jag ju ta bort idrotten från slutbetyget :D

Phanny sa...

Tyst med dig... ;)