söndag 27 september 2009

Ska vi leka en lek?

Finn alla fel. Jag hittar 6 stycken. Jävla mytoman, fattar du inte själv hur vanskapt du är? Och det där med USA, bah! Du vet lika väl som jag att du aldrig någonsin kommer kunna åka utomlands med den där livsstandarden. Men jag menar, det är ju inte alla vars pappor äger en stor mataffärskedja och får allt de pekar på.
Förresten, OM det där med USA nu skulle varit sant så är det just USA vi snackar om. Fetmans hemland you know? Förstå vad fet du kommer vara när du kommer hem, då kommer inte ens Photoshop att kunna rädda dig.

Och by the way, jag skulle dra ut varenda tandjävel ur käften bara jag blev av med dig...

1 kommentar:

jennie sa...

Alltså gumman... jag är så trött på att hålla på såhär. Jag förstår inte, jag försöker alltid att vara snäll mot dig och så smutskastar du mig, spottar mig i ansiktet. Min mamma säger att du inte är bra för mig, men jag vet vad som är bra för mig. Jag behöver dig i mitt liv.