tisdag 29 september 2009

Jävligt snygg i håret...

...sitter jag hos "elaka frisören" som inte var ett dugg elak. Kanske för att hon inte känner sig lika bekväm med att skrika på mig som på Muminmamman men jag tror nog mer på att hon en trevlig människa med rätt att skälla på folk vars hår går av stup i kvarten. Nu står hon och förbannar den jävel som tog hennes cykel mellan fredag och lördag och lämnade den totalkvaddad på en fotbollsplan. Fy fan för dig som gjorde det, hoppas du dör en plågsamdöd. Haha herregud, nu sa Taru att Linda borde skicka in en snyfthistoria till NVP där hon berättar hur hennes liv går åt helvete om hon inte får ha sin cykel. Hon menar på att då är det alltid något företag som skickar det som personen i fråga saknar och så är problemet ur världen.
Har träning kvart över åtta men frågan är om jag hinner tills dess. Jag får väl också komma sent någon gång ibland...

Inga kommentarer: