fredag 11 september 2009

Rebecca da Genius!

Vi kom på en asgrym teori angående universums födelse igår på Naturkunskapen (cosmology)! Vi bor helt enkelt i en stor jävla micro. Det hela började med att Något/It blev hungrig och stoppade in en påse popcorn i micron. Någonting gick snett och popcornen expanderade lite väl mycket, det exploderade med andra ord (Big Bang). Microns innandöme fortsatte dock att snurra och microvågorna flöt på som vanligt (allt i universum snurrar och bakgrundstrålningen från rymden vi utsätts för). Nu kan man ju då undra vad som fanns utanför micron? Ett kök såklart. Någon undrade om det var vitt men jag sa att nej, det är dansk design. Men hur kunde de ha dansk design, Danmark fanns ju inte då. Nej precis, men det finns ju ett glasfönster på micron av en anledning. Något/It har ju kollat in där.

Vi är så jävla smarta.

5 kommentarer:

Linnea sa...

Ahaaaa, så jorden är ett popcorn.
Nu fattar jag äntligen ;D

Jossan (Johnnie) sa...

Hur orkar du Fanny?? ;) Jag vill veta hur du gör!!!!! ;) Lär mig :D Hehe <3

Fanny sa...

Oh Johnnie, du skulle bara veta ;) (Vad är det du vill veta förresten?) <3

Anonym sa...

hihi jag är ett geni! :D men det är ju lika bra som en vanlig tori, elr hur? :) /Rebecca H.

Anonym sa...

*teori