måndag 28 september 2009

Vad är det för en dag?

Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är bloggens födelsedag. Hurra hurra hurra!
Japp, det stämmer. I dag fyller Plasthalvfinnen Calling två hela år och det konstiga är att det känns som det gått evigheter sedan första inlägget. Om man jämför med andra saker som också hände för två år sedan alltså. Men vad fan var det som hände för två år sedan? Jag gick i åttan, det hade precis varit friidrotts-VM i Osaka...hmm...sa jag att det precis hade varit friidrotts-VM i Osaka?
Det sakerna känns i alla fall betydligt närmare än den dagen då jag failade med att skapa en blogg hos blogg.se och vände mig till Blogger.
Åhh! I dag fyller även Kitty i That´s 70´s show år verkar det som. Och Karolinas "så kallade biologiska syster". Om ni undra liksom.

Grattis till alla dem i alla fall.

2 kommentarer:

Rebecca sa...

Grttis till dig och bloggen din tycker jag vi säger:D

Phanny sa...

;) <3