tisdag 27 juli 2010

Brum brum

Min iPod fick för sig att börja dumma sig härromdagen. Ibland slutade den spela mitt i en låt och hoppade tre låtar framåt och vissa spår hade den liksom ingen lust att spela alls. Kanske var för att just den jag ville lyssna på är den mest spelade (845 gånger) och att iPoden har tröttnat. Who knows. Men i alla fall så kom jag ju på den smarta idén att hålla in MENU och mittenknappen samtidigt, något som funkat förut. Aa fast nää, iPoden var inte riktigt med på noterna (N.B: ordvits). Apple-loggan kommer upp och så stängs av av, Apple-loggan kommer upp, den stängs av, Apple-loggan kommer upp, det stängs av, Appl...har ni fattat säger ni? Jaha, vad bra, då behöver jag inte nämna att apple-loggan kom upp och att den sedan stängdes av. Den håller fortfarande på och det är en jävla tur att jag har Spotify, annars hade jag varit tvungen att lyssna på soundet från det första Super Mario-spelet till Gameboy Color. Åhh, Gameboy Color, det var tider det.
Så, är det någon som vet hur jag ska fixa iPoden? Jag har för mig att jag lät den ladda ur sist det här hände och sedan laddade upp den igen och att allt då fungerade normal men jag vette fan. Den kanske vill gå i pension.

Inga kommentarer: