onsdag 21 juli 2010

Houston, we have a problem

Jag ska träna idag. För första gången på jättelänge. Alldeles för jättelänge. Anledningen till varför jag inte pallrat mig dit? För att Någon någonstans där uppe fick för sig att boka in varenda onsdag med annat, hur mycket jag än velat träna (nej, jag är inte ironisk, jag tänkte prova något nytt för en gångs skull). Men nu jävlar ska jag dit och dö lite! I alla fall svimma, det har jag nog aldrig gjort. Grejen är att jag har ett problem, ett jobbigt problem. Jag vet inte om jag ska ha svart eller vit träningströja. Om jag hade varit cool så hade jag dragit på mig Hassle-tröjan men det är bara patetiskt i och med att det andra mongot som har en sådan tröja har flytt till Finland i tio dagar och därför inte kan träna. Vad säger ni? Just nu sitter jag i svarta tröjan men känner att det skulle vara fräschare att ha den vita. Jag inbillar mig att den ska trolla bort det visuella äckel-päcklet från mig efter träningen...

Inga kommentarer: