måndag 5 juli 2010

Dagen D

Guess where I am? Jodå, jag sitter på Lilla Scen på Grönan i väntan på Erik Hassle, sedan att det är fem timmar kvar är en annan femma (haha det där var faktiskt omedvetet). Vi blev i alla fall rejält underhållna av Tobbe Trollkarl för en stund sedan, tur för oss att han kör ytterligare en show senare i eftermiddag- då kanske hans läskigt ihållande ögonkontakt med mig, Emma och Frida resulterar i att vi faktiskt får gå upp på scen och bli itusågade och inte bara få förhoppningar om det. Nu sitter det några tjejer som också varit smarta och kommit hit tidigt och stirrar på oss, jag känner inte att jag vill stirra tillbaka. Emma lägger patiens och Frida äter. Hon lever för mat, jag lovar.

2 kommentarer:

frida sa...

sexigare blire likzom inte

Fanny sa...

Nää men det var det som var meningen.