lördag 31 juli 2010

Remember?

Mitt nyårslöfte för 2010 var ju att jag skulle skriva exakt 1000 inlägg, inte att gå ner 15 kilo eller att spara alla mina månadspengar till en bil, lagom till min 18-årsdag nästa år. Tror ni inte att jag blev lite glad när jag såg att jag, före det här inlägget, hade skrivit exakt 500 posts i år? Jag ligger 14 dagar efter i planeringen men det tar jag lätt igen i höst när...ja, när vaddå? När skolan börjar och man begravs i ett djupt mörker? Skulle inte tro det. Men jag ska göra det. I dag är det den 31:a juli vilket betyder att jag har exakt ett halvår på mig. Tänk när ni läser här på nyårsafton och det sista jag skriver är "Jag höll mitt nyårslöfte för 2010- jag skrev exakt 1000 inlägg. Nu klarar jag vad som helst- bring it on 2011!" Fan hörrni, everything happens for a reason.

2 kommentarer:

Muminmamman med koll på kalendern sa...

Var börjar och slutar året om man den 31. Juli har exakt ett halv år på sig? Ligger man snarare inte en månad efter??

Phanny sa...

Hahahaha jag kom på det precis efter att jag skrivit det! Men no need for worry, skit händer även de bästa :)