fredag 30 juli 2010

Jag får inte publicera bilder på terroristen

För att:
  1. Min mamma är paranoid och tror att 55-åriga pedofiler ska byta ut ansiktet på ungen.
  2. Min plastpappa är om möjligt ännu mer paranoid, men han har även principiella skäl. Precis som att jag inte handlar på Gina Tricot.
  3. Det finns ingen trea men man ska alltid ha tre av allt, vare sig man pratar om Bockar Bruse eller supporting sentences till the general statement i en formell uppsats.

Men, så kom jag ju på nu att mamma inte läser bloggen för att hon är internetiskt inkompetent (med hennes ord: ointresserad. Jo visst, det brukar låta så). Alltså ska jag lägga in en bild på satungen, bara för att jag kan. Tyvärr blir det bara en ryggtavla den här gången, jag måste ta det lite lugnt och öka busigheten successivt.


Det är i det här läget man vill peta till henne lite lätt och se om hon ramlar.

Inga kommentarer: