fredag 8 februari 2008

Duschen nästa!

Hej igen, hur har ni det? Här är det bara fint men inget nytt som är någorlunda intressant. Dagen börjarde imorse (otippat vaa?) med gympa. Hade handboll och för första gången någonsin började jag faktiskt grina för att jag var så uselt dålig. Missade säkert 10 frilägen och tillslut sprang jag efter ett misslyckat skott rakt in i väggen och slog med höger hand så hårt jag kunde. Men det räckte ju inte för att få ut vreden så då fick väggen ännu ett blåmärke av min högerdoja! Japp, sådan tävlingsmänniska är jag, inget att göra åt. Tillslut fick jag sätta det avgörande målet men väl inne i omklädningsrummet flög ena skon med väldigt hög fart in i bortre väggen. Så var det med det men då kom jag ju på att jag var tvungen att vara lite negativ inför SO-provet som skulle komma en halvtimme senare också. Ojade mig till förbannelse över att jag inte skulle klara det men när jag väl satt där nere i källaren och fick provet, så märkte jag att det skulle gå hur galant som helst! Svarade på allting och resultat antar jag att jag återkommer med. Resten av dagen flöt på bra och sedan var det bara att kasta sig iväg till hemmet. Men så står det ju där. Mormors hus. Fyllt med godsaker (har förresten klarat min godisfria vecka) och då kan man ju bara inte låta bli att slinka in och få upp sockermätaren till max. Nåja åkte senare med mor till Coop för att lite senare åka till träningen i Hemmesta. Och nee, jag kan inte säga att det var den mest fartfyllda träningen jag vart på, man det blir nog bra sen. Kan förklara allt någon gång mer utförligt. Nu sitter jag här och har fortfarande inte hoppat in i duschen, plus att big mamas kompis Jessica är på fint besök. Har match mot Bele imorrn så hårtvättningen blir efter det. Puss och hej!

1 kommentar:

I sa...

Du skriver så bra, och långt och allt hela tiden. var bara tvungen att säga det.^^