lördag 2 februari 2008

Nehej, inte idag heller...

Nej ni, det blev ingen vinst mot Balrog. Det mesta var skit men det värsta var ändå att jag var back! Kan ni tänka er? Jag, som inte spelat back på nästan tre år och dessutom inte tränat en enda sketen träning som det. Jag, som alla vet hatar förändring mest i laget, mig flyttar dem om som om det inte fanns något roligare. Jag hoppas verligen att vi slås ihop med Värmdö till nästa säsong så kanske vi slipper så onödigt mycket förändringar för nu är det inte kul längre. Eller, jag ska inte säga att det inte är kul men samtidigt är det ju inte det när man förlorar varje match vad man än gör. Vi skulle ha vunnit idag. Hade bollen bra mycket mer än vad dem hade och spelet var vårat. Men så kommer dem imellan på kontringar och så ligger vi under. Som pricken över i:et tar tränarna vid ställningen 4-0 i baken ut Sara ur målet (som för övrigt var grym idag)! Hur kan man vara så dum, så idiotisk och så korkad? Fattade dem inte att Balrog skulle sätta några bollar under den tiden? Tar ut målvakten, det gör man om man pressar för en kvittering, alltså när det bara är ett mål upp, möjligen två. Men fyra?! Självklart gjorde dem mål på sina två chanser (det gjorde dem helt rätt i) och då stod det plötsligt 6-0. Efter matchen säger dem att dem, tränarna, tar på sig dem sista målen och att vi skulle räkna med 4-0. Men varför då? Vi förlorade ju med 6-0 och frågan är om man är värd en vinst om inte hela laget skärper sig...

Inga kommentarer: