lördag 23 februari 2008

Tillbaka (inte för att jag vart nånstans men ändå)

Ni kan andas ut! Jag har varken blivit kidnappad eller ramlat ner i ett hål under den här tiden jag inte skrivit. Men jag antar att de som läser den här bloggen känner mig och då vet ni ju att jag mår alldeles prima:) På en vecka hinner det ju som bekant hända ganska mycket men för att inte tråka ut er tänkte jag härma Sportbladets Jennifer Wegerup med "Jennifers korta...". Här har ni alltså första upplagan av "Fannys korta..."
Har sett två filmer under veckan, båda på bio, ena med the family, den andra med skolan. Utlämnad (Rendition) och Little Miss Sunshine (Oscar för bästa originalmanus 2007)- båda grymt bra gjorda.

Trodde aldrig att jag skulle lyssna på Britney men nu sitter jag här och det ända jag hör är ...you want a piece of me...
Torktummlaren pajade hos pappa så när jag åkte därifrån i söndags såg det värre ut än i en kåkstad i Calcutta (dvs kläder precis överallt).

Har ni tänkt på att balsam-flaskorna alltid är mindre än shampoo-flaskorna?

Vi kom på varför Michelle Perry (100 m häck) alltid vinner. Då tiden en sprinter tillslut får, klockas när bröstet korsar mållinjen är det inte så konstigt att hon vinner VM-final på VM-final- med den boob-sizen har man ju en halvmeter tillgodo på konkurrenterna när alla andra är lika utrustade som småpojkar.

Usch vad jag hatar fega lärare som tar upp småsaker på föräldramötet istället för att säga det till oss på en gång. Den här gången handlade det om ordet pucko, herregud vi bits inte...

MVG, som utlovat, på engelskan. Men 36/38 räcker inte... (men jag tror bestämt att jag var bättre än Marika)

Åker till Ottsjö utanför Åre imorrn med konfirmationen och såklart hade jag glömt min Peak-tröja hos pappa, med då kommer ju muminmamman som ett skott och lämnar den:D

Jaa, om någon nu missade att jag åker bort en vecka nu så säger jag det en gång till. Kommer av förklarliga skäl därför inte kunna skriva något (visst lät det lite väl politiskt?).
Men jag kan lova att jag skriver ett inlägg så fort som möjligt när jag kommer hem;)

Inga kommentarer: