fredag 1 februari 2008

Tjoho!

Nu är det TRE hela dagar kvar till nästa vardag, var länge sen det kändes så bra. Men tyvärr har vi hemkumpa-prov på måndag och SO-prov på fredag så här bli det inte mycket slappa inte (men jag vet iof vad jag ska öva på till på måndag, råkade se vad...). Men det finns faktiskt en sak som är bra med måndagar- det är så långt som möjligt kvar till nästa måndag!

Den som inte vill veta en sak nu får hoppa ner några rader, men eftersom jag vet att ingen kommer göra det så skyll er själva! Jag luktar nämligen, här och nu i denna stund, fotsvett! Jag lovar, dem stinker men jag ska tvätta dem:).

Såg på bussen idag mitt allra första trillingpar, jag antar att man inte säger par då det som bekant är tre stycken men vad ska man säga då? Haha dem satt och tryckte på
barnvagns-stopp-knappen ungefär hela tiden och busschauffören blev såklart bara mer och mer irriterad (råkade, ja juste-råkade, höra att barnen stört folk redan på Arlanda genom att trycka på knappar). Förstår för övrigt inte hur man överlever en trilling-födsel...

(Och nej, det var inte dem här)

Inga kommentarer: