fredag 15 februari 2008

Jag Hjärta Min iPod (När Den Funkar)

Äntligen funkar det att ladda ner låtar på min inloggning och då även in i iPoden. Pappa tog bort det där satans föräldraskyddet och då gick allt som smort. Måste skaffa en bärbar högtalare till den så att man kan lyssna hemma (när man inte har någon dator i närheten) utan att behöva oroa sig över att hörlurarna ska ramla ur öronen.
Har den senaste tiden kollat runt lite på olika smycken till konfirmationen, har ett ganska bra tag varit helt fast vid "Mother Earth" från Efva Attling och visade det därför för mamma------>
Om ni inte ser vad det står på klotet så kan jag säga att det står graverat (med vit text)-
FEEL THE EARTH TREMBLING
YOU AND I LISTEN TO
THE HEART OF TELLUS
MOTHER EARTH IS CALLING US
TO TAKE CARE OF HER
Det är väl fint? Denna present skall alltså mamma och Johan, pappa och Taru köpa tillsammans. Det var då tänkt att mormor skulle köpa ett litet kors som jag antar att man "måste" få. Frågade mamma om det igår för att se ifall någonting förändrats, och då sa hon att mormor tänkt att köpa ett presentkort från just Efva Attling. Vi tog fram en liten broschyr och kollade igenom den och får till min förtjusning se en stor, enkel, blank (inte helt) silverring. Sa att mormor kanske skulle kunna köpa den istället. "Jaa, vi får först se vad den kostar" fick mamma då ur sig.





Grattis AIK 117 år idag!!! ;D


Också fick jag just veta att Anna Skipper från "Du är vad du äter" bor i ett hus jag firat nyår i. Slå den ni!



1 kommentar:

Anonym sa...

Den där ringen har jag :)
Fick den i födelsedagspresent förra året. Den kostar runt 1300 kronor, så det kan du hälsa din mormor :D