lördag 16 februari 2008

Kläder!

Nu känner jag att jag vart dålig igen som inte skrivit på ett tag, men jag kan säga att det först och främst beror på att jag spelat match vid världens ände- Huddinge, och att jag nu äntligen fattat hur man lägger in bilder i iPoden. Det blev tillslut hela 381 stycken, och då är det ju en jäkla tur att minnet är på 80 GB (Till mamma: 80 GB= mycket). Dagens bästa var ändå att Carola inte gick till final:D Tänk om hon missar den och inte går vidare från andra chansen? Fast det skulle egentligen inte vara kul om hon missade- det skulle vara extremt kul!

Under de senaste dagarna har det ju som bekant varit strålande väder (tyvärr har det kommit snö de senaste nätterna) och det har ju såklart kidnappat tankarna till ett speciellt ämne, nu tänker jag för en gångs skull inte säga sport för det finns alltid där ändå, nej det jag menade var kläder! Har så gott som lusläst varenda Elle-tidning för att se vad som är inne i vår/sommar. Funderade ut vad jag ska inhandla tills denna period och kom fram till:
  • Gula spetsiga lackballerina, även röda skulle vara fint.
  • En svart pennkjol, som man enkelt pusslar ihop med min vita InWear skjorta.
  • Korta shorts.
  • Stora armband och halsband (joo jag vet, jag är lite efter).

Det var alltså min lördag (som förövrigt kännts som en söndag hela dagen).

1 kommentar:

Anonym sa...

Du får absolut inte köpa gula skor!! Bara så du är medveten om det. Det är skam! GULT ÄR FULT^^