måndag 11 februari 2008

*Smile*

Åt precis lite färskpasta (nu är det inte så att jag brukar äta rutten mat men det heter färskpasta) till middag som far min lagat. Var som tidigare nämnt hos tandläkaren och för en gångs skull var jag en aning nervös. Har ätit ganska mycket godis under året och kunde väl kanske ana att det fanns något litet hål, men icke. Allting var så fint att jag inte behöver komma tillbaka på 2 år. Visserligen hade jag några emaljskador på en tand eller två men inget som var skadligt för tänderna. Skoldagen idag var ovanligt seg, var trött och allmänt virrig. När jag för första gången imorse kollade på tv-skärmarna stod det att våran gympa var inställd och ni kan ju gissa om mitt friska och fina leende åkte upp. Men såklart, där kommer Lisa och säger att HON ska ha idrotten med oss. Som tur var skojade hon bara och sa att vi skulle se "Supersize Me". Har sett den förut men man får veta nya saker varje gång. Är nu hemma och kommer, i detta nu, på att jag har matteprov imorrn. Dock bara G-VG del, MVG delen är på onsdag. Imorrn bitti har jag äntligen fått en klipptid. Adjös med kluvna toppar säger jag bara!

Inga kommentarer: