fredag 2 januari 2009

Hyvää uutta vuotta!

Precis, gott nytt år på er. Vill ni veta något läskigt? Mitt hjärta stannade förmodligen imorse.
Disturbia på högsta volym klockan 05.00 i en liten, ekande hytt med två hundar och en Muminmamma med håret åt alla håll. Hysteriska signaler är inte att rekommendera om man är lättväckt. Hjärtinfarkter kan följa. Jag åkte till landet i öst med tom mage och korta ögonfransar och kom hem med:
  • I mina ögon världens absolut vackraste klocka från Tommy Hilfiger (i verkligheten är den i vitt och silver och inte gul och smutsig). Mobilen och datorn tycker inte om varandra just nu alternativt att jag är dum i huvudet så ni får helt enkelt vrida på huvudet. Detta bör dock inte göras om risken för nackspärr är överhängande.
  • Två par örhängen från SNÖ. Ett par gigantiska rosa och ett par bruna pärlor. Det blir lite Buddha-varning på öronsnibbarna, SÅ tunga är dem!
  • Duschcremen My Insolence från Guerlain.
  • Två duschcremer från Dermosil.
  • Lång munkjacka från Vila.
  • Mascara från Yves Saint Laurent (antingen kostade den 205 kronor eller så fick man samma mascara plus en liten eye makeup-remover, också den från YSL, för 207 kronor. Måste jag säga vilken jag valde...

  • De 70 eurona (765.48 kronor just nu) jag fick i julklapp gick åt ganska bra på båten.

    1 kommentar:

    Anonym sa...

    snyggig klocka :D