söndag 11 januari 2009

Nog om Blondinbella

Vad har jag haft för mig i helgen kanske ni undrar? Jo, jag har huserat hemma hos the Ullbergs sedan stadsbesöket igår. Spelat Wii, Guitar Hero, kollat på film, ätit pizza, haft ytterligare en astronomilektion med Sara och sovit cirka 5 timmar är vad som hunnits med. Anledning till den korta sömnen stavas Isabelle Alice Carlsson. Delade på en madrass på golvet och av kanske 140 centimeter förfogade jag över max 30. Resten tilldelades väderkvarnen. Tack tack.
Imorse bidde det tidig uppstigning, match stod på schemat. Dock inte för mig men någon måste ju bära sjukvårdsväskan och tejpa folks onda smalben. Skulle följt med till andra matchen också men of course börjar jag må illa så jag ringde mamma och smällde i henne att jag absolut inte kunde åka buss hem. Bilen stod så fint, så fint parkerad utanför hallen när matchen var slut. Kanske är jag extra snäll nästa vecka?

4 kommentarer:

Anonym sa...

det var så lite så;)haha

Anonym sa...

Joo du tycker det ja... <3

Anonym sa...

ja det tycker jag :D
btw så är det alice isabelle ;D haha<3

Anonym sa...

just det! haha