söndag 11 januari 2009

Jag är så bra på att uppdatera

Eller inte. Men jag har en ursäkt, igår tog jag äntligen första steget in i kändisvärlden. Vandrade runt inne på Söder con madre för att köpa lite smått och gott- tänk gitarrsträngar, underkläder och jellybeans. Mitt i Götgatsbacken på väg tillbaka till bilen ser jag en trådsmal liten flicka med en onormalt argsint uppsynt. Kommer lite närmare och ser- Blondinbella! Yey! Försöker hela tiden få ögonkontakt och när jag går förbi tittar hon surt in i mina ögon. Anledningen till detta är antingen att hon som vanligt inte trivs på Södermalm där "alla skall vara så speciella men egentligen bara är otroligt töntiga" eller att hon i fredags insåg att hon kanske inte är så bra på att dansa trots allt och kände sig utstirrad. Sorry men sådant får man leva med, är man oödmjuk innan man gör något måste man kunna ta besvikelsen efteråt. Fråga mig, jag vet.
Alltså, har man mött Blondinbella på stan så har man en ursäkt till att bloggen inte är uppdaterad. Phew, det är inte lätt att vara kändis...

Inga kommentarer: