tisdag 27 januari 2009

Shoot me

Efter idrotten idag var det nära till sammanbrott. För det första närmar sig beep-testet och för det andra fick jag se de andra klassernas resultat. Usch säger jag bara. Ännu mer prestationsångest, tack tack. De andra orsakerna till kollaps var att:

  • Jag skulle bort till Intersport för att fråga om sommarjobb.
  • Ringa pappa.
  • Packa väskan.
  • Iväg till Hemmesta för att dansa(...)
  • Jag har SO-prov på torsdag och NO-prov på fredag.
  • Jag måste skriva en nyhetsbevakning.
  • Helst läsa ut min bok.
  • Träning och föräldrarmöte på torsdag, säga till coachen att jag ev. kommer sent.
  • Måste gå in och göra mina val på gymnasieintagning.se.
  • Skriva ett brev till Frans Schartau (en skola, inte nya ragget).

Kollaps var det ja. Men jag har faktiskt redan nu avklarat de tre första. "Sommarjobb? Absolut, det ska vi väl kunna fixa i och med att du har praktiserat här. Kolla bara upp vilka veckor du kan jobba." Yey! Slipper förmodligen ICA *glad gubbe*!

Till er som för tillfället håller på att bryta ihop, det löser sig! Alltid. Och skulle det mot förmodan inte göra det är Skurubron ganska lätt att ta sig till (det där var ett skämt och inte en självmordsuppmuntran). Tiden fixar allt.

Inga kommentarer: