tisdag 1 september 2009

Tudiloo på er!

Vet ni? Jag har tid! Tjihoo, jippiekajej mother fucker, jippietihoo, hurra! Sitter hos mormor och väntar på att grillspätten ska bli färdiga, mamma och Johan är på Cats ikväll så jag äter här innan träningen. Och vet ni en till grej? Träningen är i Ösby! Shiiiiit, där har vi ju inte tränat sedan förra våren. Gud vad skönt det ska bli att spela där igen och slippa fucking Hemmestahallen (Hemmestahallén) en gång i veckan.
Vill ni veta en till sak? Jag är vuxen! Jag får rösta! Jag, Fanny 16 *host 5 host* år får vara med och bestämma! Om vad undrar ni? Om kyrkan såklart!!!
Ehh, okeeej...
Men jag skulle i alla fall ha velat lägga in en fin bild på röstkortet men som jag vet så kan jag inte lägga in mobilbilder i den här datorn. Great.

Nu får jag hjärnsläpp igen, hej då med er.

Inga kommentarer: