måndag 14 december 2009

Fler julklappar- check

Japp, nu är det bara pappa och några kompisar kvar. Måste köpa något mer till mamma också, känns trist att bara ge ett paket. Jag skulle ju i och för sig kunna slå in sakerna i olika paket, då blir det ju två? Tyvärr är det ganska uppenbara saker men hon blir nog glad. She better be. Just det! Jag köpte även den där klänningen från STOCKHLM (MQ) jag nämnde förut. Wie. Den får bli invigd på nyår, frågan är bara vad man ska ha för skor på sig.
Inga skor, det låter bra.
Vad har mer hänt i dag undrar ni? Jo, det var IHSC i skolan. Interhouse song competition om ni undrar. Alla husen, IEGS är som Hogwarts, framförde sina låtar och så fick en jury bestämma vilka som skulle vinna. Vi kom nog sist, vilket inte är så jävla konstigt när man sjunger en Johnny Cash-låt mot Russell´s Bringing Russell Back (Timberlake´s Sexy Back) och Curie´s live rap med tillhörande streetdans. De var grymma. Vi och Pavlov var inte grymma för fem öre.

Om ni undrar så är King House som Hufflepuff, jättemobbat utan priser i prisskåpet. Våran närvaro i dag var 77 av typ 140. Great. Pavlov är Slytherin, Curie är Ravenclaw och Russell är Gryffindor. Tror jag. Eller något sådant...

3 kommentarer:

Helenaaa sa...

DÅ vill jag lätt hamna i Russell! ;D

Phanny sa...

Hahahaha glöm det om du vill läsa sam-språk! Men du, vi funderar på att sätta upp en bild på Cedric Diggory ovanför våran korridor! Det är dock inte min idé...

elin looooflin sa...

det stämmer bra, go huffle huffle puff!!!!!!!!!!!!!!