måndag 28 december 2009

I get it!

Nu vet jag hur man får folk att kommentera- sluta uppdatera! Vet dock inte om det är så bra för statistiken men what the fudge.

Anledningen till utebliven skit att läsa?

  1. Ugly Betty säsong tre och medföljade abstinens efter mer på nätet.
  2. Hmm...Facebook? Dålig ursäkt. Vi skyller på UB.

Julen har i allafall varit bra. Annorlunda men bra. Paketen framför allt. Och "Sibas" (Sabis) färdigskivade julskinka (pappas morotslåda var inte dum den heller). Vad jag fått? Titta här. Säg till om jag glömt något, orkade inte skriva upp allt precis när jag fick dem som jag gjorde förra året.

Tänkte tipsa om en grupp som något geni nyss skapade på Facebook; "I´m so fat and ugly" "Yeah, I´ve noticed that so shut up...".

Träning med damlaget om två timmar. Hoppas mamma fattar att hon borde börja med maten snart.

Inga kommentarer: