onsdag 2 december 2009

Plugg

Nu är det bara 5 skoldagar kvar! Nästa torsdag börjar projektveckan i skolan och den är tydligen inte så ansträngande, till skillnad från allt annat. Men, för att vi verkligen ska uppskatta det lassar lärarna på med grejer att göra nu. Till imorgon måste jag ha fixat våran presentation av habitat destruction och även labbrapporten- "The germination of mungbeans..." Something, something. Kommer inte ihåg. Vi har i alla fall försökt att få bönor att växa med hjälp av olika pH-lösningar. Till imorgon har vi även historia. På fredag måste mitt tal vara färdigt och inövat plus att jag ska ha fixat två analyser till idrottsjournalerna. En spanskapresentation om nunnornas historia skall även kunna hållas. Imorgon kommer vi få en matteassignment till nästa vecka och då ska vi även ha gjort några civics-papper vi fick i dag. För att göra det hela lite roligare ska vi ha ett ekologiquiz på Natural Science:n på måndag.

Awesome.

2 kommentarer:

C sa...

Hjälp vad smart hela det här inlägget lät. Eller var. Skönt att det är lov snart, min hjärna håller på att tyna bort.

Phanny sa...

Jag har ingen hjärna :(