fredag 4 december 2009

Idol

Åhh vad juryn kommer få mycket skit för det här. Låtvalen till Tove var ju helt sjuka om man jämför med de andra. Jag menar, det är väl ingen utmaning för Erik att sjunga en Kiss-låt men Tove är inte Whitney Houston. Enkelt.
Imorgon kommer det vara en storgråtande Tove på löpsedlarna och texten "Tove bröt ihop efter juryns..." Någonting. Nu kom jag inte på ordet bara för det. Haha jag älskar när någon är fly förbannad och skäller ut någon men plötsligt säger fel eller tappar tråden! Med tanke på ingenting liksom.

2 kommentarer:

Ida S sa...

Det var ingen kiss låt. Det var Iron Maiden. Bara så att du vet liksom. Varför jag vet det är för att jag har prov i rockhistoria nästa vecka... (Fast du vet att JAG inte är en Besserwisser)

Phanny sa...

Haha jag blev rättad på Facebook ockaså :P Nu kommer ingen tro mig med jag visste att det var Iron Maiden, eller uppenbarligen visste inte min hjärna det just då men annars vet jag det :P Men frågan är varför Ida tittade på Idol...