torsdag 10 december 2009

Tjopping

Jag, Karro Barro Bajskorv, Jackie, Jesper och Victoria fick för oss att åka och köpa julklappar. Eller, de hade redan fått för sig det men jag fick för mig att följa med. Jag må i alla fall säga att det var väldigt trevligt. Köpte en underbaaart fin tröja till mig själv. Titta:
Jag fick dock en jävla beslutsångest när det fanns TRE olika tröjor att välja på men jag övergav tanken att köpa två olika, en att använda och en att typ rama in och hänga upp på väggen. Jag tror inte att mamma hade gillat det sistnämnda. Köpte även en AIK-fotboll till terroristen i julklapp men det behöver ni inte säga. Mamma fick två ******, farmor fick några grejer från Body Shop och mormor fick... något svängigt, om jag säger så. Julklappen till Johan är redan fixad så ni kan ju gissa att jag blev glader när jag kollade saldot på kontot, kanske kan jag köpa den där tröjan och klänningen (haha tänker ni, Fanny i klänning) från MQ.

Inga kommentarer: