torsdag 31 december 2009

31/12/09

Decenniets sista dag and guess what? Jag kommer till 2010 en timma före er. Sopor.
Fy fasen vad det gungade på båten i natt, det var nästan sjukt. Grejen var ju att jag gjorde det lite sjukare än vad det kanske var. Vi hade A-hytt för en gångs skull, vilket innebär att man har trä- istället för tyggolv och att man har fönster. Tjusigt värre... Jag tänkte då ta tillfället i akt så jag lade mig på mage och stirrade ut. Det "sjuka" som kanske inte är så sjukt om jag tänker efter var att jag samtidigt låg och skrattade. Självklart inte utan anledning, nej, jag stoppade hörlurarna i öronen och började titta/lyssna på Ugly Betty vod-/podcasts och gör man det, ja då börjar man skratta. Oavsett om man sitter på en tyst buss eller hos polisen på förhör. Tittar ni på UB så tycker jag att ni ska ladda ner dessa från iTunes, Michael Urie och Becki Newton förgyller ens dag. Tummen upp för urflippade skådespelare utan talang för att hålla sig till ämnet.

Om ni undrar så köpte jag en ny concealer på båten också så nu slipper ni bli rädda varje gång ni träffar mig. Det roliga var att vi provade varenda färg från alla märken (inte Loreal) och att bara en passade. Chanel, 255 spänn tror jag. Bra köp. Jag tror att pappa och Muminmamman kom därifrån med fyra parfymer, foundation och...sweindyr Champagne. Heja tax-free säger jag bara.

2 kommentarer:

C sa...

Nice nice :)

Phanny sa...

Dit skulle faktiskt vara kul att åka :P