onsdag 24 mars 2010

Ändring

Nej hörrni, jag måste sluta skriva emo-inlägg. Det finns inget tråkigare att läsa om och nu när jag läst min blogg ett X antal gånger i hopp om den ska uppdateras av någon märker jag hur satans trist och intetsägande det är att läsa vad som tidigare skrivits. Ja, mitt liv är tråkigt så in i helvete just nu. Nej, jag är inte genuint lycklig så som jag brukade vara. Ja, jag är trött på att vara den som engagerar sig/planerar/bokar/fixar. Ja, jag saknar förut. Ja, jag hatar barn som inte lyssnar. Ni har hört det nu, det är liksom inget nytt så jag kan lika gärna lova att aldrig mer nämna det i bloggen. Ett löfte som förmodligen kommer brytas innan veckan är slut men man måste ju få drömma.
Något annat jag kan drömma om är MQ:s vårsortiment som skall rensas när jag får nya VISA-kortet. En annan sak är hösten och nästa vinter- har jag tur blir det fyra utlandsresor. Och ytterligare en sak är den där Nikon D3000 jag ska köpa när jag jobbat ihop pengar (jag har nämligen blivit med jobb, och förhoppningsvis till och med två stycken). Jag kan även drömma om skolavslutningen och betygen den för med sig. Eller varför inte drömma om nästa träning? Lovely people I must confess. Och så kan jag drömma om att det ska bli solsken även imorgon samt att jag ändå, trots allt, känner mig jävligt optimistisk vad gäller framtiden.

Det sägs att människan lever på hoppet. Jag tycker vi kör på det!

2 kommentarer:

Ida C sa...

Hinka inte iskall mjölk efter att du tuggat sönder en extra stark fishermantablett! Det smärtar!

Phanny sa...

Jo, du har sagt något liknande förut :P