lördag 27 mars 2010

Tunnelbanejakt 2010

Fy fan hörrni, vi vann inte i år heller. Men, vi hade vunnit om vi inte...hmm...utnyttjat varje chans att sitta ner och göra ingenting. Vi hade även vunnit om inte Hässelbyarna varit så jävla duktiga och om de som kom tvåa och trea inte varit med. Däremot var det kul att träffa alla från Ska'ut, speciellt Hedvig som bor i Norrtälje (mer landet än Värmdö) och som man inte träffar så där jätteofta. Hässelbybrudarna och Rönningeborna är också väldans trevliga. Samt de andra. Jag skulle nog hållt mig till Ingen nämnd, ingen glömd...

2 kommentarer:

Hedda sa...

Ja, alldeles för ofta är Norrtan verkligen långbortistan! Vill bara återigen poängtera att vi vann. Då - nu var det sagt.

Kram på dig för dina underbara blogg!

Phanny sa...

Anledningen till att jag inte nämnde även eran vinst var att det skulle se ännu värre ut för oss ;) Men, jag får väl säga grattis antar jag haha!

Kram tillbaka för att du är en sådan jäklans skön människa!