torsdag 11 mars 2010

Det blir ju lite fel

När man lyssnar på deppiga låtar samtidigt som solen lyser. Det funkar liksom inte, det blir bara en grå, intetsägande soppa. Nu byter jag låt.

Den här bloggen skulle kunna kategoriseras som en buss-blogg med tanke på att jag under de senaste dagarna skrivit majoriteten av inläggen på bussen. Och vad gör jag på bussen då tänker ni, jag som slutade för bara en kvart sen? Jo, vi slutade redan vid ett, mest för att Mr. Maier är en fantastisk människa. Är på väg ut till pappa för att släppa ut monsterna som ändå inte kommer vilja gå ut. Plugga lite (förhoppningsvis) och sedan hämtar mamma mig och kör mig till träningen. Appropå den, varken Bella eller Amanda svarar på sms:et jag skickade och frågade om de skulle träna. Normala människor går ju i och för sig i skolan fortfarande men ändå- jag har ju liksom ingen att dra igång en sms-konversation med. NU SVARAR NÅGON! Amanda kommer, awesome!

1 kommentar:

Frida sa...

http://fridaholms.blogg.se/2010/march/ska-vi-ga-pa-date-fanny.html