onsdag 31 mars 2010

Angående datum...

  • Så ska jag jobba mellan den 23 juni och den 17 juli! Allt är nu klappat och klart (man säger så va?) och jag kommer vara fett stenrik efter sommren! Grattis Fanny till två jobb första sommaren på arbetsmarknaden! Du är helt enkelt bäst! Hybris, go fudge yourself.
  • Så har jag nu insett varför jag är som jag är, jag är född på Mongoliets nationaldag (samt att jag är uppvuxen på Värmdö, gå med i min och Thildas grupp på Facebook!).
  • Så såg jag på bussen i min kalender att det i dag är 15 dagar kvar till miffot fyller 15 år den 15:e april, vecka 15 och på årets 105:e dag. Och som vi vet så är 0 likamed ingenting.

4 kommentarer:

I sa...

Men då kan du väl vara med på the padling? :D

Phanny sa...

Nope, ska gå intro den 15:e och 18:e :)

Marika sa...

Roligt med sommarjobb (och ännu roligare med pengar.) Kan dock antagligen sitta och fundera i evigheter varför Mongoliets nationaldag var tvungen att nämnas...

Fanny sa...

Mongoliet- jag är allmänt mongo ;)