lördag 13 mars 2010

Gå hem!

Kan inte folk sluta åka in till stan när jag ska dit? Och om de nu nödvändigtvis måste vara där samtidigt som jag så kan de väl ändå sluta gå på rad och totalvägra att flytta på sig? Men helst ska de stanna hemma helt och hållet, de kan gå på rad i vardagsrummet, svårare än så är det inte. Frida var i alla fall trevlig. Vi borde träffas oftare, jag saknar diskussionerna vi hade dagligen i över ett år. Antingen var vi helt upp över öronen överrens eller så var vi katt och hund (jag var hund, fy fan för katter). En sak vi dock håller med varandra om är att vi saknar förut. Inget kommer någonsin att slå 9int. Ever.
Gick av i centrum på vägen hem för att kunna ta en promenad i solskenet. Det var mysigt, det vill säga tills jag kom på att jag valt en väg med för höga träd och för mycket hus för solen att nå fram och att jag var jättekissnödig.

1 kommentar:

Frida sa...

Så sant som det är sagt!