söndag 28 mars 2010

Söndag

Klockan är tio över åtta och jag sitter och tittar på Pokémon istället för att göra det jag ska, det vill säga klä på mig, städa och gå ner till SMU-gården. Det är invigning av nya scouter och som vanligt är ingenting fixat så det blir till att vara där vid nio, två timmar innan alltså.
Men, jag har en fråga- kan en pokémon dö? Alltså verkligen DÖ. Upphöra att existera. Allt som oftast får de ju bara spiraler eller kryss istället för ögon (nu ska Team Rocket stjäla massa pokébollar! För att skydda allt från förstörelse, och förena allt i en rörelse, fördömmer vi sanning och kärleken, för att vi ska nu upp till himmelen. Jesse, James. Team Rocket, ingen kommer undan oss, så ge nu upp eller börja slåss slåss slåss. Meowth förstås!). I och för sig så höll Charmander på att dö en gång när han låg på en klippa mitt ute i ingenstans i spöregnet. Lågan på svansen var på väg att slockna och Ash fick springa med Charmander i famnen med en filt över. Det kändes som att han aldrig kom fram.

Jag hoppas att ni känner min passion.

1 kommentar:

Cicci sa...

hahahaha naw :)