lördag 6 mars 2010

Gästbloggning by Proffe

Tjullullu! Fanny är en liten slö åsna som inte orkar skriva i sin lilla blogg, så jag får ta och göra det. Vilket är en stor ära må jag säga. Hmm, men vad ska jag skriva om? Det är frågan, vad är svaret? Jag kan ju börja med vad vi har gjort i dag, alltså tittat på Harry Potter (6) kommer inte ihåg va den heter. Eftersom vi hade Harry Potter maraton i går och inte orkade se klart 6:an så tog vi den idag. Istället för att se Harry Potter i gårkväll så pratade vi om politik. Mycket intressant om ni frågar mig.


Ikväll så är det Melodifestivalen som vi alla måste se. På tal om Melodifestivalen kommer ni väll ihåg Erik Saade, Zeltite utalade Saade som om han vore engelsk, ni kan ju pröva själva och se hur det låter, det var lite kul va, och jag vet nog att ni prövade att se hur det lät.

På tal om Melodifestivalen igen så kommer inte Fanny titta på det, eftersom att hon är lite efterbliven och har inte tittat på några avsnitt och delvis för att hon ska på möte.

Nu ska jag gå så ni får tyvärr inte läsa så mycket mer om gårdagen. Förresten ser ni solen ute! yeeey! Puss Hej. //Bella.
För er som saknar fanny, ja här har ni en liten bild på henne.

Inga kommentarer: