måndag 1 mars 2010

Making progress?

Jag satt nyss och letade fram ursprunget till Plasthalvfinnen. Inte för att jag inte kommer ihåg vart det kommer ifrån men i alla fall. Tryck på 2007 i bloggarkivet och scrolla ner till botten. Fast nej, gör inte det. Jag skäms. Värre språkstympning får man leta efter och inläggen var om möjligt dubbelt så intetsägande som dem jag så krystat lyckas producera nu. Så här i efterhand förstår jag varför jag inte fick MVG i svenska redan i åttan. Stefan är utan tvivel förlåten. Det allra värsta är att jag satt och lekte rolig. Okej, det gör jag fortfarande men nu är jag två år äldre och då är det bara patetiskt (vilket i och för sig är underhållningen i den här bloggen).
Så barn, vad har vi lärt oss i dag? Jo, att:
  • Stefan gjorde rätt som bad mig tagga ner med parenteserna.
  • Frida gjorde rätt som sa att smilyesar i inlägg är det värsta som finns.
  • Min kassa framförhållning har en spännande historia.
  • Jag alltid haft en väldigt dålig självuppfattning.
  • Jag vid 14-års ålder föredrog finländare vid packat tillstånd.

2 kommentarer:

Ebba sa...

Fullkomligt medvetet :)Min egna lilla version av ordet egentligen.

Phanny sa...

Dåså, det var bara det jag ville veta :)