fredag 1 april 2011

Kärring

Sitter och käkar middag med mamma och hennes tantgäng, de ska i väg på konsert om en timme och jag lämnas ensam i flera hundra timmar. I alla fall till midnatt då Johan kommer hem från konserten han har varit på. Eftermiddagen spenderades i alla fall med irritations-mode över att mamma påstod att hon inte skulle hinna hämta mig från gymmet. Jag hann inte ens fika och äta semla innan jag gick till bussen för att jag var så arg, och då hade JAG ändå gjort kaffet! Jävla mygel. Spinning och core med Slemmet und die coach, satfläsk vad ont i de nedre magmusklerna jag får under core:n. Skulle egentligen dödat kvällen hos en febrig Ida men hon mådde sämre så jag håller cola-flaskan och schweizernöten sällskap, imorgon blir det en snabbis till NK med Slemmet för att köpa nya Converse. Ohja, jag köper verkligen Converse på NK bara för att få en fin kasse. Heja presentkort.

Tanterna är högljudda och jag är kissnödig.

2 kommentarer:

Cicicicicicici sa...

Du är inte alls kissnödig!!! Det är ett aprilskämt!!!


Eller......:OL:O:OO:O

Phanny sa...

Hahahahaha jag var faktiskt kissnödig men vem vet, det där med tanterna kanske bara var påhittat? ;)