torsdag 20 november 2008

Internationella Engelska Gymnasiet

IEG verkade faktiskt vara en riktigt bra skola. Trevliga lärare och hjälpsamma elever, det ligger bra (gruskast från Skanstull) och hyfsat fräscha lokaler. Enda minuset var väl att maten kostar 2400 kronor per termin men det fanns mikro så lunchlåda då och då är ju ett alternativ. Kanske mitt framtida fängelse? Det enda jag ska göra nu är att försöka manipulera Marika så att hon också vill gå där istället för Viktor Rydberg eller Nacka-Utland.
Nu har ni hört mina planer så jag tycker ni ska dela med er av era (men eftersom det är min blogg kommer inte en själ kommentera).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Glömde att bloggen är öppen för alla? Regel nummer ett när man ska manipulera någon: "Låt aldrig personen få reda på det"! :P

Anonym sa...

Nej men vaddå? Det här har du ju inte läst *tänker denna tanke om och om igen medans jag försöker ta mig in i ditt huvud*