söndag 23 november 2008

Jippie kajej mother fucker!

Snart är beställningen till skoltröjorna inskickad. Det skulle den i och för sig ha varit för länge sedan men som det dumma fan jag är tappar jag ju bort lappen där alls personliga beställningar står. Men nu jäklar kommer klassen se mer ounik än någonsin. Ett krav bara, vi ska ha ALLA pengar innan vi skickar in papprena så att det inte blir som vanligt (tänk "aha...aa ojdå... meh asså vi kan typ inte betala nu fatt vi visste ju liksom inte"). Kommer de lagom till jul så kan jag låtsas som att de är en julklapp från mig. Förresten, med tanke på julklappar! Jag vill nog också ha en gitarr, jag menar då kan ju jag och Michelle spela (eller, jaa... försöka) ikapp.

2 kommentarer:

Anonym sa...

höhö' vi två på gitarr ;) kommer inte låta vacker :D<'3

Anonym sa...

Nej men huvudsaken är att man är lycklig! ;)