torsdag 3 september 2009

Gratis Grönan är bra Grönan


Sitter inne på Café Fåtöljen just nu. En tröja har hittills blivit inhandlad och det är typ tre för lite. Däremot har jag köpt en liten rosa anteckningsbok från ORDNING&REDA som jag tänkte ha som idrottsjournal. Vi ska tydligen fylla i hur vi tränat och vad vi ätit varje vecka till idrotten i skolan och jag hade ju inga böcker aaalls hemma. Bäst att köpa en till. En rosa dessutom. Funderade på en i brunt skinn som matchar Filofaxen men det kändes lite väl hardcore.
Ska möta upp de andra utanför Grönan vid 5. (Förresten har jag haft ovanstående rubrik på lager sedan två veckor tillbaka. Om ni undra liksom.) Tror inte att det blir så sent, måste duscha när jag kommer hem och se till att jag kommer i säng i tid. Börjar tio över åtta imorgon också. Yay! Och yay igen för min grymma inbyggda cam!

Inga kommentarer: