torsdag 3 september 2009

Mest för att

Print-sceenade, öppnade Paint:ade, ctrl+v:ade, remake:ade, kopierade till:ade och infogade här:ade den här texten från Fridas blogg. Bla bla bla... Såg ni hur snyggt jag kopierade början på henne text? Hade Frida varit Dessie hade jag vid det här laget varit uthängd på bloggen till heeela Sveriges beskådan. I alla fall, nu hade det ju passat bra om jag lovordat Frida lika mycket som hon lovordade mig men det blir så patetiskt när två bloggare gör så. I och för sig så är vi två patetiska så jag kan lika gärna göra det. Frida är en väldigt skön människa. Några av mina mest extrema asgarv har jag haft med henne, oftast i matsalen eller på en bänk i korridoren under en tröja. Hon är också extremt driven, något som alltid uppskattas hos mig. Hänger med i allt vad samhället innebär (förutom faktumet att man kan tävla i isracing) och är bara allmänt glad. Ehmm... läs hennes blogg!Lämna även en kommentar så blir hon glad.

Inga kommentarer: