onsdag 2 september 2009

Tröööött

Nu har jag varit jätteduktig och fått Tuva att somna i sin egen säng ! Och bara så att ni vet så har jag inte tvångstryckt upp en kemikaliedränkt handduk i ansiktet på henne. Jag är ju världens grymmaste barnvakt, även om jag har noll tålamod. Mamma kom hem tio minuter efter att ungen däckat och för besväret blev jag pengar rikare. Det är bra, är kvar i stan i morgon och köper lite kläder innan det är dags för Grönan. Behöver koftor och sådana nödvändigheter. Och Dessie behöver iiinte oroa sig, jag ska för Guds skull inte gå till Gina Tricot och köpa kläderna som hon minsann började använda. Ja hon till och med uppfann dem, precis som hon uppfann det blonda håret...

Förmodligen följer datan med så att jag kan sätta mig på ett café och uppdatera lite. Bara för eran skull. Haha det roliga den sista tiden har varit att läsarantalet gått uppåt trots min kassa uppdatering. Tackar tackar! Nu blir det att kasta ner allt från sängen på golvet och krypa ner. Upp klockan 6 var det här. Det är inte humant...

Inga kommentarer: