torsdag 14 oktober 2010

Academic Excellence- For a Crappy Three-year-period of Your Life

Jag börjar allvarligt fundera på om jag har fått en cystjävel i magen, för man ska inte ha mensvärk två gånger i månaden. Men det lär vi väl märka, om någon ser mig ramla ihop helt plötsligt, skriker fula ord och håller mig för magen så kan ni lugnt säga "Hihi, cystaaaaa". Gick hem innan lunchen och däckade i sängen med nya numret av ELLE på magen och en avokadomacka i handen. Dessutom måste jag plugga men det är för mycket och när det är för mycket så kommer jag aldrig igång. Vet ni en sak, jag skulle vilja ha en jag. En till Fanny. Någon med samma krav på perfektionism som kan göra/halvgöra min läxor när det krisar och panikar. Det skulle vara skönt, för hur mycket jag än funderar så vet jag inte vart jag ska vända mig. Muminmamman är nog den enda som räddat mina situationer genom åren och då tycker jag ändå att jag känner ganska många. Snälla köp en Fanny till mig i julklapp, det skulle vara hyggligt.

Ja, jag är jättetrött. Jag höll på att inte vakna imorse i Slussen.

2 kommentarer:

Marika sa...

Usch, sova i Slussen - något som hamnar på min lista med saker att inte göra

Fanny sa...

Why not? Gula gången kan vara riktigt mysig :)