torsdag 28 oktober 2010

Dan för dopparedan

Så där ja! En liten sketen dag kvar och sedan är det bye bye anstalten (idag fick vi erfara att de infört förbud mot jackor i klassrummet, även om de bara hänger på stolarna) i nio hela dagar. Freakin' fantastic. Hittills då? Jo, jag har fått hjälp inför matteprovet imorrn av bästa Ylva men jag är dum i huvudet så det kommer gå åt helvete ändå. Fast nää, jag lärde mig mer på tre timmar idag än vad jag gjort sedan vi började i augusti så jag är inte helt pantad. Bara lite. Sedan har jag hunnit med att pose:a järnet på lagfotot. HAHA säger jag bara. Man ser ett stort öra och ett fett underbett, that's all. Sitter för stunden och dricker te och Berocca, tittar på Hellenius Hörna och funderar på om jag ska ta upp matten och kolla innan jag går och lägger mig. Nedan...hmm...inte nedanstående men nedanvisande låt lyssnar jag på. Hade ingen jävla aning om att den fanns förrän igår men att den dök upp tackar jag för.

Inga kommentarer: